ADOPCE NA DÁLKU®
Od školního roku 2012/2013 podporujeme školní vzdělání indické dívky. Jmenuje se K. AGALYA. Bydlí s rodiči, bratrem a prarodiči v malém domku.
Holčička chodí pravidelně do školy, kde je velmi aktivní. Chová se zodpovědně a ráda by se stala učitelkou.
Díky naší pomoci se nakoupí školní pomůcky, látka na školní uniformu, neodkladná zdravotní péče a pomůže se s náklady spojenými s docházkou do školy.
V rámci výuky angličtiny si naši žáci budou se svou kamarádkou dopisovat a posílat ji obrázky.
Agalya; příloha k 2., 3. a 6. dopisu; Agalya v roce 2017Program Adopce na dálku® byl založen v roce 1993. Od té doby pomohl díky dárcům z celé České republiky ve vzdělávání více než 30 tisícům nejchudších dětí z rozvojových zemí. Program je realizován v 6 státech ve spolupráci s našimi místními partnerskými organizacemi. Podpora vzdělávání konkrétních dětí zahrnuje financování nákladů na jejich vzdělávání (školné na základních, středních či vyšších školách, školní pomůcky, školní uniforma, v případě potřeby pobyt na internátu, doučování, mimoškolní aktivity a další výdaje spojené se vzděláváním, dále zdravotní péče). Nedílnou součástí programu je i podpora komunit, které hrají v celkovém rozvoji a vzdělávání potřebných dětí zásadní roli.
Co Vás dále může zajímat:
- 10 důvodů proč podpořit Adopce na dálku® Arcidiecézní charity Praha
- Základní informace o Indii
- Školní systém v Indii
- Referát o Indii (Martin Šejba, 4.A/2012)
- 1. dopis: originál a anglický překlad
- Proč se učíme angličtinu? (dopis pro Agalyu, 3.B)
- 2. dopis: originál, anglický překlad, český překlad
- 3. dopis: originál, anglický překlad, český překlad
- Roční zpráva
- 4. dopis: originál, anglický překlad, český překlad
- 5. dopis: originál, anglický překlad, český překlad, obrázek
- 6. dopis: originál, anglický překlad, český překlad, obrázek, hodnocení
- 7. dopis: originál, anglický překlad, český překlad, obrázek
- 8. dopis: originál, anglický překlad, český překlad
- 9. dopis: originál 1. a 2. str., anglický překlad, český překlad, dopis CEEMA 1. a 2. str.
- Roční zpráva